Zoek
Filters
Close

Crosskleding

Toon als
Sorteren op
Tonen per pagina
The system is also extremely easy to use, just zip up the vest, close the magnetic flap and you’re ready to ride.
Shoulder protection is critical in a road impact and riders’ shoulders are uniquely protected by Tech-Air®, effectively and efficiently minimizing the risk of the rider sustaining shoulder and collarbone injuries.
The impact absorption while wearing the airbag results in a decrease of the impact force by up to 93% compared to a passive protector.
The state-of-the-art Tech-Air® 5 vest comes with an active electronic system that features six integrated sensors (3 gyroscopes and 3 accelerometers) and a crash algorithm that leverages AI to accurately monitor when to deploy the airbag in the event of a crash. The intelligent crash detection algorithm has been developed together with the world’s top MotoGP riders, and Alpinestars customers, and includes over 2,000 crashes of data to accurately assess when to deploy a full airbag inflation before the first impact with an obstacle.
An LED display indicates the airbag’s operational status.
Integrated sensors: Should the algorithm detect the start of a crash, it will deploy a protective airbag, with a maximum inflation time of 45ms.
Lithium ion battery has a battery life of 30 hours of riding time.
Tech-Air® 5 offers unrivaled upper body protection, keeping motorcycle riders safe by uniquely covering the shoulders, chest, ribs and full back.
Tech-Air® 5 is a slim, self-contained wearable airbag vest that can be worn under any proper fitting textile jacket or Tech-Air® compatible jacket.
Tech-Air® 5 has Bluetooth connectivity and an accompanying Tech-Air® App, which uses the rider’s phone to display the system’s operational status, battery status and a detailed analysis of a ride.
Technology

3PW230003602

SG 22 Gaerne Laarzen Zwart

€699,90 €645,00
Er is een nieuwe paardenkracht op de grond: Gaerne SG22 “Gaerne zet nieuwe paardenkrachten op de grond”. Deze slogan begeleidt de presentatie van de nieuwe Gaerne SG.22 crosslaars. Een model dat voor het historische bedrijf uit Treviso, 60 jaar geleden opgericht door Ernesto Gazzola, de natuurlijke evolutie van de gewaardeerde SG.12 vertegenwoordigt. De vertaling van de Engelse term ‘horsepower’ verwijst niet alleen naar macht, maar ook naar toewijding, naar kracht, naar de kracht van acties en beslissingen. En het is precies deze geest die Gaerne in elke fase van het onderzoeks- en ontwikkelingsproces heeft vergezeld. Ziel, geest en lichaam gefocust op één doel: het creëren van een hoogwaardige laars, die het vakmanschap van Made in Italy kan combineren met de allernieuwste materialen en technische oplossingen. Dankzij deze mentaliteit is elk onderdeel, elk detail van de SG.22 verfijnd. De eerste innovatie is de nieuwe 3D Main Body Toe Box, die een driedimensionale constructie heeft, gekenmerkt door een enkel gewrichtselement dat aan de buitenkant bij de sluithendel is geplaatst. Hierdoor kan de hoogte tussen de zool en de achterderailleur worden verkleind, waardoor de schakelsnelheid toeneemt. De aluminium Superlight Buckles-hendels vallen op dankzij een nieuwe gelakte afwerking en de verbeteringen zijn niet alleen esthetisch. Naast de klassieke verstelling van de band, kan de bovenste vergrendelingshendel van de SG.22 in drie standen worden versteld. Een systeem dat, gecombineerd met de twee posities gegarandeerd door de nieuwe frontale scheenbeschermer, het mogelijk maakt om meerdere configuraties te verkrijgen om de pasvorm te optimaliseren en het eenvoudig inbrengen van kniebeschermers mogelijk te maken. Dichtbij de frontplaat zijn twee ventilatieopeningen toegewezen om lucht binnen te laten en in correspondentie. 3D-kanalen zijn ontworpen om holtes te creëren die de evacuatie van vocht en de afvoer van warmte kunnen vergemakkelijken. De geometrie van de beweging is ook aangepast zodat de laars de bewegingen van de enkel beter kan "kopiëren". Het doel van de Gaerne-technici is duidelijk: de ergonomie verbeteren zonder de veiligheid op te offeren. De nieuw ontworpen Razorback helpt het totale gewicht van de laars te verminderen. Het Gaerne Dual Stage Pivot System 1.0 beschermt de enkel met twee eindschakelaars die de hyperextensie, hyperflexie en laterale bewegingen beperken. Intern is het Memory Foam 1.0 ook opnieuw ontworpen. Dit geïnjecteerde materiaal neemt de vorm van de enkel aan, waardoor de hele voet wordt gestabiliseerd, waardoor de voet één wordt met de laars. Het binnenbeen, dat in contact staat met de fiets, is voorzien van Grip Guard 1.0 rubberen elementen met een samenstelling ontwikkeld in samenwerking met professionele rijders. Dit verbetert de bescherming en optimaliseert de wrijvingscoëfficiënt voor een beter rijgevoel. De zool is voorzien van inzetstukken met dubbele dichtheid. Hun positie is bestudeerd om grip en duurzaamheid te garanderen, zonder de tractie en demping tijdens het lopen te vergeten. De Microshock-hiel is voorzien van een compound met verschillende dichtheden die is ontworpen om bescherming te bieden tegen micro-impact in bochten. De nieuwe Steel Bumper 1.0-teen wordt tussen de zool en het bovenwerk geplaatst.Dit stalen inzetstuk maakt het mogelijk de dikte te verminderen, het beschermende vermogen te behouden en het gewicht te verminderen. Eindelijk de onmiskenbare Goodyear Welted-constructie die Gaerne-laarzen onderscheidt volgens de traditie. Met deze techniek kunt u een bijzonder solide en resistente structuur creëren. Duurzaamheid wordt zo een van de sterke punten van elk product dat zich toelegt op motorcross. Het biedt ook de mogelijkheid om de schoen te verzolen (en daardoor de laars nieuw leven in te blazen). De ambachtelijke Goodyear Welted-techniek vindt een nieuw aspect in Gaerne dankzij het gebruik van moderne machines die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het rigoureuze Made in Italy-productieproces.

SG 22 Gaerne Laarzen Wit

€699,90 €645,00
Er is een nieuwe paardenkracht op de grond: Gaerne SG22 “Gaerne zet nieuwe paardenkrachten op de grond”. Deze slogan begeleidt de presentatie van de nieuwe Gaerne SG.22 crosslaars. Een model dat voor het historische bedrijf uit Treviso, 60 jaar geleden opgericht door Ernesto Gazzola, de natuurlijke evolutie van de gewaardeerde SG.12 vertegenwoordigt. De vertaling van de Engelse term ‘horsepower’ verwijst niet alleen naar macht, maar ook naar toewijding, naar kracht, naar de kracht van acties en beslissingen. En het is precies deze geest die Gaerne in elke fase van het onderzoeks- en ontwikkelingsproces heeft vergezeld. Ziel, geest en lichaam gefocust op één doel: het creëren van een hoogwaardige laars, die het vakmanschap van Made in Italy kan combineren met de allernieuwste materialen en technische oplossingen. Dankzij deze mentaliteit is elk onderdeel, elk detail van de SG.22 verfijnd. De eerste innovatie is de nieuwe 3D Main Body Toe Box, die een driedimensionale constructie heeft, gekenmerkt door een enkel gewrichtselement dat aan de buitenkant bij de sluithendel is geplaatst. Hierdoor kan de hoogte tussen de zool en de achterderailleur worden verkleind, waardoor de schakelsnelheid toeneemt. De aluminium Superlight Buckles-hendels vallen op dankzij een nieuwe gelakte afwerking en de verbeteringen zijn niet alleen esthetisch. Naast de klassieke verstelling van de band, kan de bovenste vergrendelingshendel van de SG.22 in drie standen worden versteld. Een systeem dat, gecombineerd met de twee posities gegarandeerd door de nieuwe frontale scheenbeschermer, het mogelijk maakt om meerdere configuraties te verkrijgen om de pasvorm te optimaliseren en het eenvoudig inbrengen van kniebeschermers mogelijk te maken. Dichtbij de frontplaat zijn twee ventilatieopeningen toegewezen om lucht binnen te laten en in correspondentie. 3D-kanalen zijn ontworpen om holtes te creëren die de evacuatie van vocht en de afvoer van warmte kunnen vergemakkelijken. De geometrie van de beweging is ook aangepast zodat de laars de bewegingen van de enkel beter kan "kopiëren". Het doel van de Gaerne-technici is duidelijk: de ergonomie verbeteren zonder de veiligheid op te offeren. De nieuw ontworpen Razorback helpt het totale gewicht van de laars te verminderen. Het Gaerne Dual Stage Pivot System 1.0 beschermt de enkel met twee eindschakelaars die de hyperextensie, hyperflexie en laterale bewegingen beperken. Intern is het Memory Foam 1.0 ook opnieuw ontworpen. Dit geïnjecteerde materiaal neemt de vorm van de enkel aan, waardoor de hele voet wordt gestabiliseerd, waardoor de voet één wordt met de laars. Het binnenbeen, dat in contact staat met de fiets, is voorzien van Grip Guard 1.0 rubberen elementen met een samenstelling ontwikkeld in samenwerking met professionele rijders. Dit verbetert de bescherming en optimaliseert de wrijvingscoëfficiënt voor een beter rijgevoel. De zool is voorzien van inzetstukken met dubbele dichtheid. Hun positie is bestudeerd om grip en duurzaamheid te garanderen, zonder de tractie en demping tijdens het lopen te vergeten. De Microshock-hiel is voorzien van een compound met verschillende dichtheden die is ontworpen om bescherming te bieden tegen micro-impact in bochten. De nieuwe Steel Bumper 1.0-teen wordt tussen de zool en het bovenwerk geplaatst.Dit stalen inzetstuk maakt het mogelijk de dikte te verminderen, het beschermende vermogen te behouden en het gewicht te verminderen. Eindelijk de onmiskenbare Goodyear Welted-constructie die Gaerne-laarzen onderscheidt volgens de traditie. Met deze techniek kunt u een bijzonder solide en resistente structuur creëren. Duurzaamheid wordt zo een van de sterke punten van elk product dat zich toelegt op motorcross. Het biedt ook de mogelijkheid om de schoen te verzolen (en daardoor de laars nieuw leven in te blazen). De ambachtelijke Goodyear Welted-techniek vindt een nieuw aspect in Gaerne dankzij het gebruik van moderne machines die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het rigoureuze Made in Italy-productieproces.
Er is een nieuwe paardenkracht op de grond: Gaerne SG22 “Gaerne zet nieuwe paardenkrachten op de grond”. Deze slogan begeleidt de presentatie van de nieuwe Gaerne SG.22 crosslaars. Een model dat voor het historische bedrijf uit Treviso, 60 jaar geleden opgericht door Ernesto Gazzola, de natuurlijke evolutie van de gewaardeerde SG.12 vertegenwoordigt. De vertaling van de Engelse term ‘horsepower’ verwijst niet alleen naar macht, maar ook naar toewijding, naar kracht, naar de kracht van acties en beslissingen. En het is precies deze geest die Gaerne in elke fase van het onderzoeks- en ontwikkelingsproces heeft vergezeld. Ziel, geest en lichaam gefocust op één doel: het creëren van een hoogwaardige laars, die het vakmanschap van Made in Italy kan combineren met de allernieuwste materialen en technische oplossingen. Dankzij deze mentaliteit is elk onderdeel, elk detail van de SG.22 verfijnd. De eerste innovatie is de nieuwe 3D Main Body Toe Box, die een driedimensionale constructie heeft, gekenmerkt door een enkel gewrichtselement dat aan de buitenkant bij de sluithendel is geplaatst. Hierdoor kan de hoogte tussen de zool en de achterderailleur worden verkleind, waardoor de schakelsnelheid toeneemt. De aluminium Superlight Buckles-hendels vallen op dankzij een nieuwe gelakte afwerking en de verbeteringen zijn niet alleen esthetisch. Naast de klassieke verstelling van de band, kan de bovenste vergrendelingshendel van de SG.22 in drie standen worden versteld. Een systeem dat, gecombineerd met de twee posities gegarandeerd door de nieuwe frontale scheenbeschermer, het mogelijk maakt om meerdere configuraties te verkrijgen om de pasvorm te optimaliseren en het eenvoudig inbrengen van kniebeschermers mogelijk te maken. Dichtbij de frontplaat zijn twee ventilatieopeningen toegewezen om lucht binnen te laten en in correspondentie. 3D-kanalen zijn ontworpen om holtes te creëren die de evacuatie van vocht en de afvoer van warmte kunnen vergemakkelijken. De geometrie van de beweging is ook aangepast zodat de laars de bewegingen van de enkel beter kan "kopiëren". Het doel van de Gaerne-technici is duidelijk: de ergonomie verbeteren zonder de veiligheid op te offeren. De nieuw ontworpen Razorback helpt het totale gewicht van de laars te verminderen. Het Gaerne Dual Stage Pivot System 1.0 beschermt de enkel met twee eindschakelaars die de hyperextensie, hyperflexie en laterale bewegingen beperken. Intern is het Memory Foam 1.0 ook opnieuw ontworpen. Dit geïnjecteerde materiaal neemt de vorm van de enkel aan, waardoor de hele voet wordt gestabiliseerd, waardoor de voet één wordt met de laars. Het binnenbeen, dat in contact staat met de fiets, is voorzien van Grip Guard 1.0 rubberen elementen met een samenstelling ontwikkeld in samenwerking met professionele rijders. Dit verbetert de bescherming en optimaliseert de wrijvingscoëfficiënt voor een beter rijgevoel. De zool is voorzien van inzetstukken met dubbele dichtheid. Hun positie is bestudeerd om grip en duurzaamheid te garanderen, zonder de tractie en demping tijdens het lopen te vergeten. De Microshock-hiel is voorzien van een compound met verschillende dichtheden die is ontworpen om bescherming te bieden tegen micro-impact in bochten. De nieuwe Steel Bumper 1.0-teen wordt tussen de zool en het bovenwerk geplaatst.Dit stalen inzetstuk maakt het mogelijk de dikte te verminderen, het beschermende vermogen te behouden en het gewicht te verminderen. Eindelijk de onmiskenbare Goodyear Welted-constructie die Gaerne-laarzen onderscheidt volgens de traditie. Met deze techniek kunt u een bijzonder solide en resistente structuur creëren. Duurzaamheid wordt zo een van de sterke punten van elk product dat zich toelegt op motorcross. Het biedt ook de mogelijkheid om de schoen te verzolen (en daardoor de laars nieuw leven in te blazen). De ambachtelijke Goodyear Welted-techniek vindt een nieuw aspect in Gaerne dankzij het gebruik van moderne machines die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het rigoureuze Made in Italy-productieproces.

SG 22 Gaerne Laarzen Red

€699,90 €645,00
Er is een nieuwe paardenkracht op de grond: Gaerne SG22 “Gaerne zet nieuwe paardenkrachten op de grond”. Deze slogan begeleidt de presentatie van de nieuwe Gaerne SG.22 crosslaars. Een model dat voor het historische bedrijf uit Treviso, 60 jaar geleden opgericht door Ernesto Gazzola, de natuurlijke evolutie van de gewaardeerde SG.12 vertegenwoordigt. De vertaling van de Engelse term ‘horsepower’ verwijst niet alleen naar macht, maar ook naar toewijding, naar kracht, naar de kracht van acties en beslissingen. En het is precies deze geest die Gaerne in elke fase van het onderzoeks- en ontwikkelingsproces heeft vergezeld. Ziel, geest en lichaam gefocust op één doel: het creëren van een hoogwaardige laars, die het vakmanschap van Made in Italy kan combineren met de allernieuwste materialen en technische oplossingen. Dankzij deze mentaliteit is elk onderdeel, elk detail van de SG.22 verfijnd. De eerste innovatie is de nieuwe 3D Main Body Toe Box, die een driedimensionale constructie heeft, gekenmerkt door een enkel gewrichtselement dat aan de buitenkant bij de sluithendel is geplaatst. Hierdoor kan de hoogte tussen de zool en de achterderailleur worden verkleind, waardoor de schakelsnelheid toeneemt. De aluminium Superlight Buckles-hendels vallen op dankzij een nieuwe gelakte afwerking en de verbeteringen zijn niet alleen esthetisch. Naast de klassieke verstelling van de band, kan de bovenste vergrendelingshendel van de SG.22 in drie standen worden versteld. Een systeem dat, gecombineerd met de twee posities gegarandeerd door de nieuwe frontale scheenbeschermer, het mogelijk maakt om meerdere configuraties te verkrijgen om de pasvorm te optimaliseren en het eenvoudig inbrengen van kniebeschermers mogelijk te maken. Dichtbij de frontplaat zijn twee ventilatieopeningen toegewezen om lucht binnen te laten en in correspondentie. 3D-kanalen zijn ontworpen om holtes te creëren die de evacuatie van vocht en de afvoer van warmte kunnen vergemakkelijken. De geometrie van de beweging is ook aangepast zodat de laars de bewegingen van de enkel beter kan "kopiëren". Het doel van de Gaerne-technici is duidelijk: de ergonomie verbeteren zonder de veiligheid op te offeren. De nieuw ontworpen Razorback helpt het totale gewicht van de laars te verminderen. Het Gaerne Dual Stage Pivot System 1.0 beschermt de enkel met twee eindschakelaars die de hyperextensie, hyperflexie en laterale bewegingen beperken. Intern is het Memory Foam 1.0 ook opnieuw ontworpen. Dit geïnjecteerde materiaal neemt de vorm van de enkel aan, waardoor de hele voet wordt gestabiliseerd, waardoor de voet één wordt met de laars. Het binnenbeen, dat in contact staat met de fiets, is voorzien van Grip Guard 1.0 rubberen elementen met een samenstelling ontwikkeld in samenwerking met professionele rijders. Dit verbetert de bescherming en optimaliseert de wrijvingscoëfficiënt voor een beter rijgevoel. De zool is voorzien van inzetstukken met dubbele dichtheid. Hun positie is bestudeerd om grip en duurzaamheid te garanderen, zonder de tractie en demping tijdens het lopen te vergeten. De Microshock-hiel is voorzien van een compound met verschillende dichtheden die is ontworpen om bescherming te bieden tegen micro-impact in bochten. De nieuwe Steel Bumper 1.0-teen wordt tussen de zool en het bovenwerk geplaatst.Dit stalen inzetstuk maakt het mogelijk de dikte te verminderen, het beschermende vermogen te behouden en het gewicht te verminderen. Eindelijk de onmiskenbare Goodyear Welted-constructie die Gaerne-laarzen onderscheidt volgens de traditie. Met deze techniek kunt u een bijzonder solide en resistente structuur creëren. Duurzaamheid wordt zo een van de sterke punten van elk product dat zich toelegt op motorcross. Het biedt ook de mogelijkheid om de schoen te verzolen (en daardoor de laars nieuw leven in te blazen). De ambachtelijke Goodyear Welted-techniek vindt een nieuw aspect in Gaerne dankzij het gebruik van moderne machines die bijdragen aan het verhogen van de kwaliteit van het rigoureuze Made in Italy-productieproces.
banner
banner
banner