Search
Filters
Close

Helmen

View as
Sort by
Display per page
et resultaat van meer dan vijf jaar intensieve studie, ontwikkeling en testen; Alpinestars Supertech M10 motorcross-helm maakte zijn racedebuut op de Anaheim Supercross, in januari 2018. Aan het begin van het project MX-helm werd de productfilosofie van Alpinestars toegepast en werden een aantal specifieke doelstellingen vastgelegd: Maak de meest geavanceerde, beschermende en prestatiebevorderende helm mogelijk. Primaire doelstelling: bescherming - om de best mogelijke bescherming te bieden. Secundair doel: uitstekende ventilatie, comfort en minder gewicht. De aanpak van Alpinestars voor het creëren van de geavanceerde technologie in de Supertech M10 is gebaseerd op de diepgaande ervaring van meer dan een half decennium van innovatie van wereldklasse over het hele spectrum van motorsporten en vooral de diepgewortelde betrokkenheid bij motorcross. Zoals met alle andere categorieën van technologie die Alpinestars beheerst, vereist het brengen van een nieuw, zeer complex, product specialistische ervaring en knowhow en een projectplan geleid door de beste koppen in de ontwikkeling van de bescherming. Vandaar dat Alpinestars Helmet Development Department werd opgericht en de opdracht kreeg om de meest beschermende, meest comfortabele en lichtst mogelijke motorcross-helm te onderzoeken en ontwikkelen. Het doel was om rijders de grenzen van de prestaties te laten verleggen, te profiteren van vertrouwenwekkende veiligheidstechnologie, verminderde gewichtsverdeling om spierinspanning in de nek, schouders en rug te minimaliseren en verbeterde fysiologische en cognitieve prestaties met een uiterst goed passende en goed geventileerde constructie, optimaliserend comfort tijdens het rijden. Het ontwerp is coherent met de Alpinestars filosofie en deelt onderscheidende thema's met andere producten in de portefeuille; een vloeiend, aantrekkelijk profiel dat gestroomlijnd is en vrij is van externe kanalen en functies die mogelijk als laadpunt bij een botsing werken, of de algehele integriteit van de constructie aantasten. De oppervlaktekromming bevordert verminderde wrijving bij botsingen, maakt afbuiging mogelijk en de meest efficiënte overdracht van energie om het hoofd van de rijder te beschermen tegen directe kracht op de schedel en verwijst naar de nek en wervelkolom. Het diafragma is ontworpen voor een breed scala aan brillen en de luchtopeningen in de schaal bevinden zich om de ventilatie-efficiëntie te maximaliseren. De M10-schaal is geprofileerd met prestaties als een prioriteit en met een ontwerpstijl die het profiel van de helm en het gebeeldhouwde oppervlak identificeert als unieke 'Alpinestars'. Een ander belangrijk kenmerk is de schaaloplossing M10 van M10; elke maat van de helmpas heeft zijn eigen geschikte schaalomvang om de meest anatomische oplossing te bieden voor de grote verscheidenheid aan pasvormbehoeften wereldwijd.
et resultaat van meer dan vijf jaar intensieve studie, ontwikkeling en testen; Alpinestars Supertech M10 motorcross-helm maakte zijn racedebuut op de Anaheim Supercross, in januari 2018. Aan het begin van het project MX-helm werd de productfilosofie van Alpinestars toegepast en werden een aantal specifieke doelstellingen vastgelegd: Maak de meest geavanceerde, beschermende en prestatiebevorderende helm mogelijk. Primaire doelstelling: bescherming - om de best mogelijke bescherming te bieden. Secundair doel: uitstekende ventilatie, comfort en minder gewicht. De aanpak van Alpinestars voor het creëren van de geavanceerde technologie in de Supertech M10 is gebaseerd op de diepgaande ervaring van meer dan een half decennium van innovatie van wereldklasse over het hele spectrum van motorsporten en vooral de diepgewortelde betrokkenheid bij motorcross. Zoals met alle andere categorieën van technologie die Alpinestars beheerst, vereist het brengen van een nieuw, zeer complex, product specialistische ervaring en knowhow en een projectplan geleid door de beste koppen in de ontwikkeling van de bescherming. Vandaar dat Alpinestars Helmet Development Department werd opgericht en de opdracht kreeg om de meest beschermende, meest comfortabele en lichtst mogelijke motorcross-helm te onderzoeken en ontwikkelen. Het doel was om rijders de grenzen van de prestaties te laten verleggen, te profiteren van vertrouwenwekkende veiligheidstechnologie, verminderde gewichtsverdeling om spierinspanning in de nek, schouders en rug te minimaliseren en verbeterde fysiologische en cognitieve prestaties met een uiterst goed passende en goed geventileerde constructie, optimaliserend comfort tijdens het rijden. Het ontwerp is coherent met de Alpinestars filosofie en deelt onderscheidende thema's met andere producten in de portefeuille; een vloeiend, aantrekkelijk profiel dat gestroomlijnd is en vrij is van externe kanalen en functies die mogelijk als laadpunt bij een botsing werken, of de algehele integriteit van de constructie aantasten. De oppervlaktekromming bevordert verminderde wrijving bij botsingen, maakt afbuiging mogelijk en de meest efficiënte overdracht van energie om het hoofd van de rijder te beschermen tegen directe kracht op de schedel en verwijst naar de nek en wervelkolom. Het diafragma is ontworpen voor een breed scala aan brillen en de luchtopeningen in de schaal bevinden zich om de ventilatie-efficiëntie te maximaliseren. De M10-schaal is geprofileerd met prestaties als een prioriteit en met een ontwerpstijl die het profiel van de helm en het gebeeldhouwde oppervlak identificeert als unieke 'Alpinestars'. Een ander belangrijk kenmerk is de schaaloplossing M10 van M10; elke maat van de helmpas heeft zijn eigen geschikte schaalomvang om de meest anatomische oplossing te bieden voor de grote verscheidenheid aan pasvormbehoeften wereldwijd.
et resultaat van meer dan vijf jaar intensieve studie, ontwikkeling en testen; Alpinestars Supertech M10 motorcross-helm maakte zijn racedebuut op de Anaheim Supercross, in januari 2018. Aan het begin van het project MX-helm werd de productfilosofie van Alpinestars toegepast en werden een aantal specifieke doelstellingen vastgelegd: Maak de meest geavanceerde, beschermende en prestatiebevorderende helm mogelijk. Primaire doelstelling: bescherming - om de best mogelijke bescherming te bieden. Secundair doel: uitstekende ventilatie, comfort en minder gewicht. De aanpak van Alpinestars voor het creëren van de geavanceerde technologie in de Supertech M10 is gebaseerd op de diepgaande ervaring van meer dan een half decennium van innovatie van wereldklasse over het hele spectrum van motorsporten en vooral de diepgewortelde betrokkenheid bij motorcross. Zoals met alle andere categorieën van technologie die Alpinestars beheerst, vereist het brengen van een nieuw, zeer complex, product specialistische ervaring en knowhow en een projectplan geleid door de beste koppen in de ontwikkeling van de bescherming. Vandaar dat Alpinestars Helmet Development Department werd opgericht en de opdracht kreeg om de meest beschermende, meest comfortabele en lichtst mogelijke motorcross-helm te onderzoeken en ontwikkelen. Het doel was om rijders de grenzen van de prestaties te laten verleggen, te profiteren van vertrouwenwekkende veiligheidstechnologie, verminderde gewichtsverdeling om spierinspanning in de nek, schouders en rug te minimaliseren en verbeterde fysiologische en cognitieve prestaties met een uiterst goed passende en goed geventileerde constructie, optimaliserend comfort tijdens het rijden. Het ontwerp is coherent met de Alpinestars filosofie en deelt onderscheidende thema's met andere producten in de portefeuille; een vloeiend, aantrekkelijk profiel dat gestroomlijnd is en vrij is van externe kanalen en functies die mogelijk als laadpunt bij een botsing werken, of de algehele integriteit van de constructie aantasten. De oppervlaktekromming bevordert verminderde wrijving bij botsingen, maakt afbuiging mogelijk en de meest efficiënte overdracht van energie om het hoofd van de rijder te beschermen tegen directe kracht op de schedel en verwijst naar de nek en wervelkolom. Het diafragma is ontworpen voor een breed scala aan brillen en de luchtopeningen in de schaal bevinden zich om de ventilatie-efficiëntie te maximaliseren. De M10-schaal is geprofileerd met prestaties als een prioriteit en met een ontwerpstijl die het profiel van de helm en het gebeeldhouwde oppervlak identificeert als unieke 'Alpinestars'. Een ander belangrijk kenmerk is de schaaloplossing M10 van M10; elke maat van de helmpas heeft zijn eigen geschikte schaalomvang om de meest anatomische oplossing te bieden voor de grote verscheidenheid aan pasvormbehoeften wereldwijd.
Het resultaat van meer dan vijf jaar intensieve studie, ontwikkeling en testen; Alpinestars Supertech M10 motorcross-helm maakte zijn racedebuut op de Anaheim Supercross, in januari 2018. Aan het begin van het project MX-helm werd de productfilosofie van Alpinestars toegepast en werden een aantal specifieke doelstellingen vastgelegd: Maak de meest geavanceerde, beschermende en prestatiebevorderende helm mogelijk. Primaire doelstelling: bescherming - om de best mogelijke bescherming te bieden. Secundair doel: uitstekende ventilatie, comfort en minder gewicht. De aanpak van Alpinestars voor het creëren van de geavanceerde technologie in de Supertech M10 is gebaseerd op de diepgaande ervaring van meer dan een half decennium van innovatie van wereldklasse over het hele spectrum van motorsporten en vooral de diepgewortelde betrokkenheid bij motorcross. Zoals met alle andere categorieën van technologie die Alpinestars beheerst, vereist het brengen van een nieuw, zeer complex, product specialistische ervaring en knowhow en een projectplan geleid door de beste koppen in de ontwikkeling van de bescherming. Vandaar dat Alpinestars Helmet Development Department werd opgericht en de opdracht kreeg om de meest beschermende, meest comfortabele en lichtst mogelijke motorcross-helm te onderzoeken en ontwikkelen. Het doel was om rijders de grenzen van de prestaties te laten verleggen, te profiteren van vertrouwenwekkende veiligheidstechnologie, verminderde gewichtsverdeling om spierinspanning in de nek, schouders en rug te minimaliseren en verbeterde fysiologische en cognitieve prestaties met een uiterst goed passende en goed geventileerde constructie, optimaliserend comfort tijdens het rijden. Het ontwerp is coherent met de Alpinestars filosofie en deelt onderscheidende thema's met andere producten in de portefeuille; een vloeiend, aantrekkelijk profiel dat gestroomlijnd is en vrij is van externe kanalen en functies die mogelijk als laadpunt bij een botsing werken, of de algehele integriteit van de constructie aantasten. De oppervlaktekromming bevordert verminderde wrijving bij botsingen, maakt afbuiging mogelijk en de meest efficiënte overdracht van energie om het hoofd van de rijder te beschermen tegen directe kracht op de schedel en verwijst naar de nek en wervelkolom. Het diafragma is ontworpen voor een breed scala aan brillen en de luchtopeningen in de schaal bevinden zich om de ventilatie-efficiëntie te maximaliseren. De M10-schaal is geprofileerd met prestaties als een prioriteit en met een ontwerpstijl die het profiel van de helm en het gebeeldhouwde oppervlak identificeert als unieke 'Alpinestars'. Een ander belangrijk kenmerk is de schaaloplossing M10 van M10; elke maat van de helmpas heeft zijn eigen geschikte schaalomvang om de meest anatomische oplossing te bieden voor de grote verscheidenheid aan pasvormbehoeften wereldwijd.
Het resultaat van meer dan vijf jaar intensieve studie, ontwikkeling en testen; Alpinestars Supertech M10 motorcross-helm maakte zijn racedebuut op de Anaheim Supercross, in januari 2018. Aan het begin van het project MX-helm werd de productfilosofie van Alpinestars toegepast en werden een aantal specifieke doelstellingen vastgelegd: Maak de meest geavanceerde, beschermende en prestatiebevorderende helm mogelijk. Primaire doelstelling: bescherming - om de best mogelijke bescherming te bieden. Secundair doel: uitstekende ventilatie, comfort en minder gewicht. De aanpak van Alpinestars voor het creëren van de geavanceerde technologie in de Supertech M10 is gebaseerd op de diepgaande ervaring van meer dan een half decennium van innovatie van wereldklasse over het hele spectrum van motorsporten en vooral de diepgewortelde betrokkenheid bij motorcross. Zoals met alle andere categorieën van technologie die Alpinestars beheerst, vereist het brengen van een nieuw, zeer complex, product specialistische ervaring en knowhow en een projectplan geleid door de beste koppen in de ontwikkeling van de bescherming. Vandaar dat Alpinestars Helmet Development Department werd opgericht en de opdracht kreeg om de meest beschermende, meest comfortabele en lichtst mogelijke motorcross-helm te onderzoeken en ontwikkelen. Het doel was om rijders de grenzen van de prestaties te laten verleggen, te profiteren van vertrouwenwekkende veiligheidstechnologie, verminderde gewichtsverdeling om spierinspanning in de nek, schouders en rug te minimaliseren en verbeterde fysiologische en cognitieve prestaties met een uiterst goed passende en goed geventileerde constructie, optimaliserend comfort tijdens het rijden. Het ontwerp is coherent met de Alpinestars filosofie en deelt onderscheidende thema's met andere producten in de portefeuille; een vloeiend, aantrekkelijk profiel dat gestroomlijnd is en vrij is van externe kanalen en functies die mogelijk als laadpunt bij een botsing werken, of de algehele integriteit van de constructie aantasten. De oppervlaktekromming bevordert verminderde wrijving bij botsingen, maakt afbuiging mogelijk en de meest efficiënte overdracht van energie om het hoofd van de rijder te beschermen tegen directe kracht op de schedel en verwijst naar de nek en wervelkolom. Het diafragma is ontworpen voor een breed scala aan brillen en de luchtopeningen in de schaal bevinden zich om de ventilatie-efficiëntie te maximaliseren. De M10-schaal is geprofileerd met prestaties als een prioriteit en met een ontwerpstijl die het profiel van de helm en het gebeeldhouwde oppervlak identificeert als unieke 'Alpinestars'. Een ander belangrijk kenmerk is de schaaloplossing M10 van M10; elke maat van de helmpas heeft zijn eigen geschikte schaalomvang om de meest anatomische oplossing te bieden voor de grote verscheidenheid aan pasvormbehoeften wereldwijd.
The MX-V evolved from the much loved VX-3 model. Years of experience can be found in this ultimate off road helmet. The perfect choice for MX, Enduro and Off-road use. Just as found in every Arai helmet, the basic and simple organic shell shape is based on the R75 Shape concept. The absence of exaggerated edges or protrusions on the shell is not a lack of creativity, but a commitment to maintaining the integrity of the shell with real world impact performance. Outer shell ScLc (Super complex Laminate construction) 30% stronger than standard fibre glass in extension and bending resistance. Two outer layers of Super Fibre, one middle layer of special fibre. The middle layer consists of a very special material, a very strong and light chemical fibre exclusive to Arai Mouth vent Mounted from the outside to further improve penetration resistance. The one-piece, stainless steel mesh screen provides a durable barrier against roost while minimizing mud packing. The removable screen is easy to clean Dry-Cool® liner The completely removable and washable DryCool® interior comfort lining is developed for and tested in MotoGP. It uses micro water cells to improve moisture and heat transfer from the head to the airflow and dries much faster than conventional textiles. Keeps your head cooler and dryer during a long ride. Innovative peak The Arai peak scavenges and forces air into the forehead vent ports for cooling while at the same time using multiple relief-ports to reduce “lifting” at higher speeds. Dirt removal The elongated and rounded peak helps protect the rider from mud or other objects. The flowthrough vent ducts and removable rear vent cowls also allow you to remove dirt easily. Double-D ring device The flat and D-shaped rings fit smooth against the chin. No moving parts, no corrosion problems and just pulling the tab is enough to loosen the fastener - 55 809142